Tack Gud för allt!

Hej gott folk!

Jag har inte skrivit här på länge eftersom jag har fått kraftig muskelbristning. Fick det från ingenstans en vecka innan SM. Jag bara lämnade väskan på golvet och skulle stå rak igen, men det gick inte fick jätte ont i ljumsken. Smärtan blev värre och värre med dagarna och jag kan säga så här: sådan här kraftig smärta har jag aldrig haft förut Detta gjorde ont i hög grad! Har bara varit på akuten hit och dit och ni vet hur sega de är med vården här. Jag fick i alla fall medicin till sist som är stark smärtstillande som jag fortfarande sväljer.

Så här ser det ut just nu:

 

Denna period har faktiskt varit jätte jobbigt för mig fysiskt och psykiskt men att lida är en del av livet och måste hända alla oss människor. Det finns mycket som inte kan förstås i livet men livets huvudsakliga mål är: att tänka rätt, handla rätt och att leva rätt.

 

Har inte tränat nu på nästan tre veckor så kanske ska gå och träna lite idag, ska förmodligen träna hela överkroppen lite smått.

 

Tänkte lägga lite bilder också:

Bilden är typ tre veckor innan SM:

 
Bild på mig en vecka innan SM
 
Tryck på benen, cirka 10 dagar innan SM
 
Magen en vecka innan SM
 
Bild på mig från hotelrummet en dag innan SM
 
 
Typ 10 dagar efter SM, gick upp  tio kg = 94 kg
 
 
 
Tack GUD för allt och tack till alla som hört av sig till mig genom facebook, mobil, Mail mm...Tack till er alla som bryr sig och som önskade mig lyckan!

 FaDel Alkhamisi.

 


Kommentarer
Postat av: Per

grymm form mannen, du tar hem det nästa år ist! Allt löser sig, lycka till!

2012-12-15 @ 14:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0