Denna sport är som ett hav.

Har haft bra helg med god mat och sällskap med nära och kära, äntligen fick man lite sol och hoppas det fortsätter vara så med ännu mer värme. Jätte Kul och äntligen har vi en tävling här nere i Malmö, Bmr Grand Prix är nu under helgen.

Många ska ställa upp där och vill önska alla mina vänner stor lycka till och för alla andra tävlande också!

 

 Idag var det vila från träningen men imorgon står det ryggpass på schemat. Har faktiskt ändrat mitt schema nu och detta funkar absolut bäst för mig jag börjar gå upp i vikt och har aldrig vägt så mycket tackar gud.

 

 Denna sport är som ett hav, ju djupare du kommer in desto mer saker hittar du!  

 

Bild på ryggen och rygg imorgon... yeahh :)

Fadel Alkhamisi
 

Kommentarer
Postat av: eva

Du är bäst min älskade o du slår alla<3
Din Eva som älskar dig habibi

2013-08-18 @ 09:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0