24 Seven besök.

Idag blev det ett bra bröst och triceps pass på 24 Seven med min vän Ali. Många där kände igen mig och kom fram och pratade. Alltid kul med människor som ser upp till en, det ger mig välmående och inspiration. Man ska alltid vara ödmjuk och ger respekt får att kunna få respekt tillbaka. Jag tycker att det är mycket mer imponerande när andra upptäcker dina goda egenskaper utan din hjälp.

 

Vad blev det för övningar idag då?

Bröst:

-          Incline bänkpress: 8, 8, 8, 6

-          Rak bänkpress maskin: 10, 10, 10

-          Flyes med hantlar (incline bänkpress): 8, 8, 8

Triceps:

-          Kabel Pushdown: 12, 10, 10

-          Dips maskin: 8, 8, 8

-          Kabel med rep bakom huvudet: 10, 10, 10

 

Ali och jag , nöjda och belåtna efter dagens pass.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0