Kunskap är makt

Armar träning är redan klar och nu är det bara att fylla musklerna med mat. Igår blev det vila från träningen och bara slappande av med familjen. Det är så tråkigt med vädret att det snöar och är kallt, hoppas det blir bra sommar så man kan smaka på lite värme.

 

 Tänkte ta upp något som är viktigt för dem som vill gå ner i vikt. Många tänker gå ner i vikt så fort som möjligt och vara i form med mindre ansträngning därför vänder de sig till fettförbrännings tabletter som finns i kosttillskott butiker. Det finns så klart massor av såna fettförbrännare och därför blir man förvirrad och till sist testar man sig fram med några. Mitt tips är att äta rätt att veta vad diet mat är och att träna regelbundet. Inget bra resultat kommer utan hårt arbete och detta gäller allt i livet, om du tränar och äter rätt så klart får du bra resultat och kommer att gå ner i vikt det gäller bara att veta vad man ska äta och hur man ska träna och sånt här tänker jag inte avslöja bara till mina atleter förstås som har fått väldigt bra resultat! Men kan säga så här: Kunskap är makt!  

Bilden är från min sista diet från förra året.

Fadel Alkhamisi.
 

Kommentarer
Postat av: Baker

Det är sant kunskap är makt men tyvär man har svårt och få de kunskap jag undrar om du kan hjälpa mig med min deff så är jag riktigt tacksam

2013-06-30 @ 02:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0